گردشگری

سهمیه آب زمزم حجاج حذف شد / علت چیست؟

به گزارش خبر‌نویس به نقل از فارس، محدود شدن اعزام‌ها به سه فرودگاه تهران، مشهد و زاهدان و افزایش زمان پروازها، انتقال آب زمزم به کشور را منتفی کرد؛ در سال‌های گذشته آب زمزم با استفاده از پروازهای خالی بازگشتی به کشور منتقل و هر زائر ۵ لیتر سهم خود را در تحویل می‌گرفت.

مقررات پروازی عربستان حمل انواع مایعات و قوطی نوشابه را در بار مسافران محدود کرده است و حجاج در مسیر بازگشت فقط می‌توانند ۴ بطری کوچک را در کابین هواپیما همراه داشته باشند.

منبع: رکنا

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا